Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към хората с климатроници ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
    Имам едно питане във връзка с панела на климатроника, и рекох да ползвам темата на Мариян ако няма против. От известно време подсветката на панела не ми работи. Работи само за екранчетата на вентилатора и на градусите, но не и на бутоните. Свалях го, проверих буксите и позатегнах крушките отзад и йок! Малко съм скаран с тоците, да си няма специален бушон за това, или е нещо друго. Ако е изгоряла само една крушка например не би следвало нито едно от копчетата да не е осветено, нали?
    ами там има едни група от 4 диода, от вътрешна страна на платката, имаше тема преди години, та тези диоди с времето им нагарят спойките и спират да имат ел. контакт. Ако крушките са здрави, следва само да се презапоят тези диоди! Ако намеря снимката - ще я пусна да ги видиш!
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 23:17.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #32
      Ще съм ти крайно благодарен ако успееш. Не че не съм научил копчетата на изуст, но предпочитам всичко да е тип-топ.
      2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
      ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
      sigpic

      Comment


      • #33


        мене ми писна от тези запояваници и теглих едно кабелче директно към едната крушка. От там се захранват другите и всичко си е наред. Да уточня че си взех + от кабела по който идва ток когато са пуснати светлините
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #34
          Eто ти едно решение: - точно м/у гумените бутони и червения цокъл.
          Attached Files
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • #35
            Благодаря ви много за информацията - имам към кого да се обърна за запояването, въпросът ми е лесно ли се вижда коя пътечка е прекъсната? (Т.е. коя от всички спойки трябва да се поправя)
            Last edited by Vesko84; d.m.y г., 22:18.
            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
            sigpic

            Comment


            • #36
              От Коледа таблото реши да засвети и го прави безотказно вече няколко дни. Но тези дни колата отчита външна температура в диапазона между 20 и 30 градуса. Проблемът от термометъра в лявото огледало ли е според вас?
              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
              sigpic

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
                От Коледа таблото реши да засвети и го прави безотказно вече няколко дни. Но тези дни колата отчита външна температура в диапазона между 20 и 30 градуса. Проблемът от термометъра в лявото огледало ли е според вас?
                ми тоооо е топло навън бре
                155 осем хиляди клапана 16 вериги
                0884650778 токи4а

                http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                Comment


                • #38
                  Проблем: Изпотяват ми се стъклата !

                  Здравейте Алфисти,
                  Реших да не пускам нова тема, тъй като проблема пак е свързан с Климатроника. Тааа, проблема, че ми се изпотяват стъклата когато е супер студено навън. Знам, че е НОРМАЛНО нещо, НО, проблема при мен, че дори при пуснато парно да духа топло (дори НЕ на режим ЕКОНОМИ) , не успява така да „изсуши” въздуха, предното стъкло не успява така ефикасно да го „издуха”, пък прозорците на предните врати до известна степен пак си остават „изпотени”, пък задните ептен …
                  Сменял съм филтъра на парното с чистак нов, но ефект не се получи, перката духа си бая силно. Клапите до колкото успявам да ги чувам, уж бачкат, чува им се звука като разцъквам панела.
                  Колата ми е: Alfa 155 2.0 16v Super 96
                  Идеи? Това нормално явление ли е? как е при вас другите? моля да споделите …

                  Поздрави.
                  Last edited by Tonimir; d.m.y г., 10:54.

                  AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                  AR 155 2.0 16v SUPER
                  Toyota Corolla 2014 S Premium
                  Moskvich 2140

                  Comment


                  • #39
                    Мисля че проблема е в централната клапа- не се отваря , другото е як теч на антифриз в купето, но това щеше да го видиш. За да видиш дали се движи централна клапа трябва да свалиш жабката и в дясно на кутията с вентилатора ,плътно до колонката има лостова система закачена в една кутийка с кабели. Кутийката е моторче и посредством лостовата система върти клапата за външен и вътрешен въздух. Ако е блокирала на вътрешен се потят стъклата. Самата клапа не се вижда ,но можеш да видиш дали лостчето се движи. Успех.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #40
                      Клапата аз я стигам с ръка, като махна вентилатора за купето само... после само нагоре и я напипваш - и при мен е отделена от оста и не се управлява от мотора за нея. Поне ако не се мести и е останала затворена, може да я отвориш с ръка.


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #41
                        Мерси за отговорите пичове. Ам ако не успея да разбера от купето, дали ако отворя при филтъра ще мога да разбера на коя позиция е ? Защото като го сменяхме, мисля, че не се виждаше перката

                        Тези дни не мога да се занимавам с нея, но най вероятно по време на почивката , (може би Петък), ще се опитам да се поровя да видя тази клапа.

                        А ако моторчето е със счупени зъбчета (което най-вероятно е) продава ли се нов? и препоръки от някое конкретно място да се купи? :-/

                        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                        AR 155 2.0 16v SUPER
                        Toyota Corolla 2014 S Premium
                        Moskvich 2140

                        Comment


                        • #42
                          И аз трябва да го направя това упражнение,че и аз се потя яко.
                          Ново моторче едва ли ще намериш, вариянта ти е да търсиш 2-ра употреба.
                          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                          Renault Megane II Grand Tour-2004г

                          Comment


                          • #43


                            да и следва забавния момент със смяната. ама си заслужава
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #44
                              И при мен конденза е непоносим ,дори и когато парното работи най-силно.Как да настроя климатроника да изсушава въздуха в купето? И как се прави САМОДИАГНОСТОКА ? Щото нещо не духа достатъчно топло,а и загрява много трудно.клапите РАБОТЯТ (БЕЗ ТЕЗИ НА ВРАТИТЕ)Дори и на HI* ПРИ ЗАГРЯТ ДВИГАТЕЛ не е впечатляващо.
                              Alfa Romeo 155 1.8 t.s. 1993- първата ми кучка

                              Comment

                              Working...
                              X